HOS-BG
Добре дошли в българския форум за помагала на игрите!
Регистрирайте се и ни посещавайте ..
Вход

Забравих си паролата!

Търсене
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Заявки за текстово помагало
Пет Юли 04, 2014 6:25 am by VampiresGirl:)

» Заявки за видео помагало
Пет Юли 04, 2014 6:24 am by VampiresGirl:)

» Любим куест?
Пет Юли 04, 2014 6:21 am by VampiresGirl:)

» В момента играя?
Пет Юли 04, 2014 6:20 am by VampiresGirl:)

» За преводите
Пет Юли 04, 2014 6:17 am by VampiresGirl:)

»  От къде разбрахте за форума ни?
Пет Юли 04, 2014 6:16 am by VampiresGirl:)

» Да броим до 100
Съб Юли 14, 2012 10:41 pm by Kat3t0 ♥

» Познай коя зодия е следващият
Сря Май 09, 2012 3:16 pm by crazy_girl115

» Оцени Профила на Предишния
Сря Май 09, 2012 3:15 pm by crazy_girl115

Statistics
Имаме 56 регистрирани потребители
Най-новият потребител е Kalos

Нашите потребители са написали 255 мнения in 129 subjects
Top posters
VampiresGirl:) (274)
 
Kat3t0 ♥ (158)
 
david92 (62)
 
Сиси (20)
 
Момичето с дългия ник (8)
 
stefan7202 (5)
 
crazy_girl115 (4)
 
Lora11 (3)
 
Cve7i (1)
 
1r@kl1s (1)
 


Отслабвате вкъщи-няколко прости съвета

Предишната тема Следващата тема Go down

Отслабвате вкъщи-няколко прости съвета

Писане by VampiresGirl:) on Пет Сеп 03, 2010 2:51 pm

Отслабване без упражнения е като кола без гориво. Физическите упражнения са много полезни както за отслабване така и за доброто здраве.

Най често срещаните физически упражнения използвани за отслабване са упражненията със собствено тегло, от тях се развиват всички мускулни групи :

Коремни преси: Всяка сутрин със събуждането още в леглото правете коремни преси. Вие сами знаете възможностите си и сами ще определите колко коремни преси да правите. Имайте в предвид, че ако започнете да правите по 30 коремни преси, след една седмица броят им трябва да е около 40-50. Лично аз правя всяка сутрин по 50 преси и се чувствам наистина бодър. През деня може да правите още... зависи от свободното ви време, но съм сигурен че 2 минути няма да ви нарушат плановете.

Лицеви опори: Също много известно упражнение за отслабване. Не оставяйте да минат повече от 2 дни през които да не сте правили лицеви опори. Те напрягат главно гръдните мускули и трицепса. Но както споменах и по горе упражненията със собствено тегло напрягат много мускулни групи.

Бягане: Ако имате воля да бягате - изминавайки доста километри бъдете сигурен че ще горите мазнините си светкавично. Разбира се в началото не е нужно да правите големи маратони важното е да започнете и постепенно ще увеличавате разстоянието. При нормално бягане изгаряте по около 100 калории за миля.

Плуване: Безспорно мнението на всички специалисти за плуването, е че то е един от най-добрите занимания за отслабване. С плуването релаксирате докато отслабвате, развивате, стягате и оформяте прекрасно всички мускули по вашето тяло, при това без абсолютно никакви контузии - често срещана пречка при спортуването. Плувайки с нормално бързо темпо вие горите по над 600 калории за един час.

Аеробика: За жените желаещи да отслабнат добра възможност е точно това занимание. На курс по аеробика може да се запишете във всеки град. Там под направлението на опитен инструктор ще изпълнявате различни, за повечето хора дори и налудничави упражнения но много ефикасни за достигането на вашата цел. На курс по аеробика не е задължително да има само жени... но в повечето случаи те са заинтересовани, за разлика от мажете, които наблягат на силови и груби тренировки

За всички маже които са прекалили с бирата е доста наложително да се вземат в ръце и да наблягат доста упорито над фитнес уредите. Мечтата на всяка жена е мускулест мъж, отделете 3 часа седмично ( 3 пъти, наи подходящо през ден) и сбъднете както вашата така и мечтата на вашата половинка.

Една жена също не трябва да отбягва фитнеса с мисълта, че отивайки там тя ще добие грозната МУСКУЛЕСТА фигура на някои момичета решили да си направят гавра с тялото си. Достигането на мускулната маса, която притежава мис "Някое списание за bodybuilding" се прави с нищо друго освен тренировки, тренировки и пак тренировки... за почивка доста стимуланти от които може да не изкарат над 40-50 годишна възраст. Тялото което ще добиете, посещавайки редовно фитнеса ще е като на мис " някое fashion списание" което е доста привлекателно.

Тук може да прочетете как трябва да се храните http://sharecash.org/download.php?file=453328
А тук ще прочетете най-ефективните упражнения http://sharecash.org/download.php?file=453329
Усмивка

__________
avatar
VampiresGirl:)
Посещаем/а
Посещаем/а

Брой мнения : 274
Points : 334
Reputation : 1
Join date : 06.06.2010
Age : 23
Местожителство : София

http://hos-bg.foruma.biz

Върнете се в началото Go down

Re: Отслабвате вкъщи-няколко прости съвета

Писане by Kat3t0 ♥ on Вто Ное 02, 2010 12:38 pm

Ето и няколко полезни съвети за здравословно хранене и за ослабване!
Повечето хора спортуват в фитнеса,но други си хапват здравословна хвана и захарни изделия които мислят че ще ослабнат след време,но това не е правилно.

Ето какво трябва да правиш зада ослабнете!
1.Сутрин,11:30 {колкото ставате} закуска плодова салата или нещо такова!
2.Обяд към 13:30 може примерно една-две малки препекани филийки с сирене и зелена салата!
3.Вечер,може едно и също примерно като обяд.

Запомнете!
Само може да се храните 3-пъти дневно,ако искате да ослабнете!
Усмивка
avatar
Kat3t0 ♥
Посещаем/а
Посещаем/а

Брой мнения : 158
Points : 503
Reputation : 4
Join date : 01.11.2010
Age : 21
Местожителство : Силистра

Върнете се в началото Go down

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите